Friday, September 01, 2006

Κρουστόφωνο


30 Αυγούστου Πλατεία Ελευθερίας




"...Μια μουσική παράσταση με μουσικούς που παίζουν δίαφορα κρουστά και τραγουδάνε..."


"...Όλη την ώρα χορεύουν και χαίρονται με αυτό που κάνουν. Συμμετέχουν όλοι, δηλαδή όλοι τους και θα τραγουδήσουν και θα χορέψουν και θα παίξουν κρουστά. Μάλιστα, συμμετέχει και το κοινό μερικές φορές. Ακόμη μου αρέσει πολύ το είδος της μουσικής που παίζουν..."


"...Έχω ξαναδεί το κρουστόφωνο σε άλλες δύο εκδηλώσεις του δήμου, σε μία παιδική παράσταση και σε μια συναυλία. Δηλαδή καλύπτουν όλες τις ηλικίες' και τους μεγάλους και τους μικρούς. Αλλά το σημαντικότερο είναι ότι δόθηκε η ευκαιρία στο Κρουστόφωνο να γίνει γνωστό στον κόσμο..."


Συνέντευξη από τη Λαζαρίδου Ολυμπία






"...Μου αρέσει πολύ που ο δήμος διοργανώνει τέτοιες εκδηλώσεις αλλά δε θα πρέπει να μας θυμούνται μόνο στην προεκλογική περίοδο..."


Ανώνυμος






"...Εγώ ήρθα μόνο και μόνο για τα εγγόνια μου. Αλλά όσο να'ναι περνάμε κι εμείς ωραία..."


κυρία Ευανθία






"...Η παράσταση ήταν χάλια! Δε βλέπεις που oi μισές καρέκλες άδειασαν πριν τελείωσει η μουσική;"


Ανώνυμος






"Το κρουστόφωνο δε με ενθουσίασε ιδιαίτερα, αν και είναι πρωτοπόρο συγκρότημα στην Ελλάδα. Όπως και να' χει είναι δωρεάν..."


Δημήτρης

No comments: